Het is begonnen - Bangkok-Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Ivo en Astird Guns - WaarBenJij.nu Het is begonnen - Bangkok-Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Ivo en Astird Guns - WaarBenJij.nu

Het is begonnen - Bangkok-Chiang Rai

Blijf op de hoogte en volg Ivo en Astird

05 December 2015 | Thailand, Chiang Rai

Daar is ie dan….ons eerste verslag,

Gisteren veilig aangekomen in Bangkok. Dit na een prima vlucht met EVA airlines. 1.5 uur vertraging maar uiteindelijk maar een half uurtje later geland in Bangkok.
Achteraf kwam de vertraging ons wel goed uit…… Onderweg naar de gate ga ik (Astrid) nog ff snel naar het toilet en wat schetst mijn verbazing……Ivo nergens meer te vinden. Totdat ik in de verte een klein menneke zwaaiend aan een bar zie zitten!! Jawel hoor, hij kreeg het grandioze idee om 10 minuten voor het sluiten van de gate nog ff doodleuk een bar in te duiken. Ff de tijd vergeten.
Snel de drankjes achterover gegooid en…..op naar de gate, op naar Bangkok!

Bangkok…..DRUUUK!!!! vooral op vrijdag, en laten wij nou net op vrijdag in Bangkok aankomen. 3 uur in de taxi van het vliegveld naar het hotel. Wat een drama! (30 min. normaal) Maar de 34 graden, het eten en het hotel maken veel goed. Isanook residence, aanrader voor diegene die nog eens naar Bangkok afreizen.

De volgende dag ff rustig ontbijten en daarna nog even de stad in voordat we doorvliegen naar Chiang Rai. Natuurlijk weer een veeeel te dure boottocht aan laten smeren en 3x ruzie met een taxi chauffeur omdat werkelijk niemand hier nakomt wat ie beloofd! Ja hoor we weten het nu zeker…..onze reis is begonnen!! (ff schakelen nog ;))

Nu net aangekomen in Chiang rai, Klein gezellig stadje in het noorden van Thailand. Heeeeerlijk wat een rust hier….. en blij verrast door de vriendelijkheid van de mensen. Blij dat we uit Bangkok weg zijn.
Nu ff relaxen en morgen door met de bus naar Laos waar het echte avontuur gaat beginnen…..Zinnnn in!!

Dit was m voor nu.
Tot snel met hopelijk een boel mooie ervaringen rijker!!!

Byebye

Ps foto's volgen snel!

• 05 December 2015 - 16:46

Mieke:

Hoi vakantiegangers
    Zo te lezen al een heftig begin, maar dat zijn we bij jullie wel gewend, haha. En ....die Ivo kan er wat van, hij moest zeker even de biertjes testen. Misschien wel een opdracht van de cursus. In ieder geval goed te horen dat de vliegreis goed is verlopen. Vanaf morgen kunnen jullie dan echt gaan genieten, we houden het in de gaten. Have fun, groetjes xx. Oh ja, de Helmonder zit nog in de race bij the Voice!!

• 05 December 2015 - 19:21

Marijke:

Hallo vakantiegangers,
    Wat een avontuur al in het begin van jullie vakantie. Zeker een ervaring rijker.
    Nog heel veel plezier en morgen een goede reis. We blijven jullie volgen.

• 05 December 2015 - 19:39

Frans :

Leuk dat jullie goed aangekomen zijn en Ivo is een kerel naar mijn hart altijd eerst denken waar kan ik drinken daarna waar kan ik eten daarna waar kan ik slapen een heel goed systeem ik verheug me op jullie verder reisverslag have fun en altijd genoeg drinken .

• 09 December 2015 - 23:01

Mieke:

Astrid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan en wij zullen er hier eentje drinken op jouw gezondheid, proost! XX

• 10 December 2015 - 12:30

Frans En Marijke :

Astrid van harte gefeliciteerd en maak daar maar veel plezier met 1,2,3 of meer wijntjes
    Groetjes Marijke en Frans.

• 11 December 2015 - 01:19

Ivo En Astird Guns:

Thanx voor de felicitaties! T was heel bijzonder om jarig te zijn in Laos!